Poprzedni temat «» Następny temat
Parnis - jak zabrac sie do reklamacji
Autor Wiadomość
kadarius 
Ojciec Założyciel
Towarzysz Isajew


Pomógł: 16 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 8157
Skąd: ZIEMIA OBIECANA
 #16  Wysłany: 2010-04-06, 20:39   

no to teraz podokręcaj śrubki mocujące i powinno być alles gut! :mrgreen:
_________________
 
 
ALAMO 
Pijak i Złodziej



Pomógł: 181 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 49277
Skąd: Vorpommern
 #17  Wysłany: 2010-04-06, 20:40   

09042 napisał/a:
Panowie poszło od razu


Mazel tow! :lol:
To teraz poszukaj śrobkowkręcika małego. Jak za gruby - zeszlifuj, choćby na płytkach na balkonie ;) jak nie masz osełki.
 
 
Rudolf 



Pomógł: 112 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37156
Skąd: Bone China
 #18  Wysłany: 2010-04-06, 20:43   

lub czubkiem scyzoryka lub pilniczka do paznokci !!! Trzymam kciuki za powodzenie misji
_________________

 
 
09042
[Usunięty]

 #19  Wysłany: 2010-04-06, 20:45   

I nico - śrubokrętów to mam chyba wszystkie rozmiary świata ale śruby są dokręcone na maxa blaszki w wypustach a toto lata jak chce.
A co do chodu to prawie go nie slychac
 
 
Rudolf 



Pomógł: 112 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37156
Skąd: Bone China
 #20  Wysłany: 2010-04-06, 20:47   

pierscien w ktorym osadzony jest werk jest nie przymocowany / przykrecony , sprawdz czy brakuje jakis srubek
_________________

 
 
Svedos 
Dobry Mod



Pomógł: 90 razy
Wiek: 62
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 31014
Skąd: Zielona Góra
 #21  Wysłany: 2010-04-06, 20:49   

09042 napisał/a:
Panowie poszło od razu.
Ale śruby sa dokręcone na maxa , blaszki są w wypustach czyli na swoim miejscu a toto lata jak chce


Blaszki mocujące , pod śrubkami mogą być odwrotnie założone. Jeśli śrubki są dokręcone na maxa, to spróbuj je odkręcić i odwrócić te blaszki, tylko z dokręcaniem ostrożnie to nie śruby w samochodzie, tu trzeba delikatnie.
_________________
 
 
ALAMO 
Pijak i Złodziej



Pomógł: 181 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 49277
Skąd: Vorpommern
 #22  Wysłany: 2010-04-06, 20:53   

Te blaszki są Sylwek z tego co pamiętam płaskie ...
Hmm...
Odwrotnie włożony pierścień centrujący? Tam jest wycięcie zdaje się - chyba wejdzie w jedną i w druga stronę ;) ?
 
 
09042
[Usunięty]

 #23  Wysłany: 2010-04-06, 20:53   

Pierścień i werk sa połączone sztywno, pomiędzy pierścieniem a koperta jest około 0,5 mm luzu a blaszki śa extra płaskie( odkręciłem jedna) i jak wchodzą w tu wycięcie w kopercie to maja luzik.

 
 
Svedos 
Dobry Mod



Pomógł: 90 razy
Wiek: 62
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 31014
Skąd: Zielona Góra
 #24  Wysłany: 2010-04-06, 20:57   

ALAMO napisał/a:
Te blaszki są Sylwek z tego co pamiętam płaskie ...
Hmm...
Odwrotnie włożony pierścień centrujący? Tam jest wycięcie zdaje się - chyba wejdzie w jedną i w druga stronę ;) ?


Blaszki są podgięte w jedną stronę, i w zależności czy jest duży luz czy nie to się je przekłada wygięciem do góry lub na dół, czasami wystarczy odwrócić tylko jedną i pomaga. Pierścień centrujący odwrotnie założony może blokować wałek naciągu, lub wręcz go uszkodzić( tak jest w Parnim Chronometer)

No to jakiś "ciul" zamontował niewłaściwe blaszki, w tym przypadku jedyne rozwiązanie to dołożenie po dodatkowej blaszce na każdą śrubkę, no ale trzeba mieć zapasowe blaszki, albo zaopatrzyć się gdzieś w te lekko podgięte ( nie pytajcie gdzie bo nie wiem)

Można też podłożyć jakieś małe podkładki pod blaszki, o ile się takimi dysponuje, wtedy one się lekko podniosą i przy dokręcaniu powinny elegancko "zasprężynować" blokując cały bałagan w kopercie.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Svedos 2010-04-06, 21:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ALAMO 
Pijak i Złodziej



Pomógł: 181 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 49277
Skąd: Vorpommern
 #25  Wysłany: 2010-04-06, 21:01   

No toc pisze że płaskie :lol: ...
Znaczy - nada nadginat' ! :P
 
 
Rudolf 



Pomógł: 112 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37156
Skąd: Bone China
 #26  Wysłany: 2010-04-06, 21:04   

a mi sie wydawalo z one musz byc w jednej pozycji tak \_T
"T" to srubka
_________________

 
 
Svedos 
Dobry Mod



Pomógł: 90 razy
Wiek: 62
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 31014
Skąd: Zielona Góra
 #27  Wysłany: 2010-04-06, 21:04   

Nie wyginaj tych blaszek bo pękną, one są hartowane i próba wyginania źle się skończy.
_________________
 
 
ALAMO 
Pijak i Złodziej



Pomógł: 181 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 49277
Skąd: Vorpommern
 #28  Wysłany: 2010-04-06, 21:08   

svedos napisał/a:
Nie wyginaj tych blaszek bo pękną, one są hartowane i próba wyginania źle się skończy.


Próbowałeś? Serio pękają?
Ja w radzieckich często doginałem.
Bo jeśłi są proste - to faktycznie lipa! U mnie są nadginane w Chinominorze. W Parnisach nie patrzę bo rabanu narobię w szufladach.
 
 
Svedos 
Dobry Mod



Pomógł: 90 razy
Wiek: 62
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 31014
Skąd: Zielona Góra
 #29  Wysłany: 2010-04-06, 21:12   

Tak próbowałem taką płaską blaszkę podgiąć, i pooooooszła. :cry:
_________________
 
 
09042
[Usunięty]

 #30  Wysłany: 2010-04-06, 21:14   

Panowie jest dobrze z innego złoma maj juz 3 blaszki zaraz próbuje podmienić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media modified for Przemo by joli
Wersja mobilna forum