prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Pomógł: 70 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13441 Skąd: Łódź
#17 Wysłany: 2014-09-18, 08:50
Panowie, było już ale nie mogę znaleźć.
Jak noszę zegarek to nie nakręca się do końca, rezerwa - jakieś 20h.
Przy ręcznym nakręceniu jest wszystko ok.
Podejrzewam, że coś w transporcie się stało.
Może ktoś podpowiedzieć czy:
- to coś poważnego
- można usterkę usunąć samemu, w sensie czy jest to łatwe (coś z dokręceniem wahnika) czy raczej nie grzebać?
Pies czy kot?: pies Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 242 Skąd: Mazowsze
#20 Wysłany: 2014-09-22, 20:10
I jak tam, prezesie? Zdziałałeś coś? W moim Aviatorze wahnik co prawda się nie odkręcił, ale za to chodzi całkiem głośno (przebija go chyba tylko Gerlach Jastrząb ). Podobno to przypadłość tej Miyoty, ale czy idzie to przesmarować? U mnie w mieście będzie to niemożliwe, jednak mógłbym gdzieś może dostać smarowidło? Czy to w ogóle coś da, ma sens?
A co do samego mechanizmu, zdumiewa mnie czasami jak ten wahniczek w takim maleństwie potrafi rozbujać całkiem sporą kopertę Aviatora
prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Pomógł: 70 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13441 Skąd: Łódź
#21 Wysłany: 2014-09-22, 23:22
Nie miałem czasu - jak dokręcę to na pewno tu napiszę.
Pomógł: 90 razy Wiek: 63 Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 31014 Skąd: Zielona Góra
#24 Wysłany: 2014-12-09, 14:45
No to jak się śrubka kręcie to wszystko wskazuje na to że gwint jest zerwany ...i że tak powiem czarna dupa
_________________
prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Pomógł: 70 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13441 Skąd: Łódź
#25 Wysłany: 2014-12-09, 15:17
Czy objawy, które opisałem mogą z tego wynikać?
I czy gwint może być zerwany w śrubce czy w mechanizmie?
Tzn. wiem, że wróżką nie jesteś - ale jakie jest prawdopodobieństwo zerwania w śrubce a jakie w werku?...
Ze dwa lata temu, wkręciłem kumplowi w zegarku taką śrubkę na któryś klej Loctite (oczywiście za jego aprobatą) i do tej pory działa. Może to nie jest rozwiązanie idealne, ale skuteczne.
Pomógł: 90 razy Wiek: 63 Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 31014 Skąd: Zielona Góra
#30 Wysłany: 2014-12-09, 18:00
jaro19591, są specjalne kleje do połączeń gwintowych można tego użyć zamiast typowego kleju jest o tyle lepsze że trzyma dobrze i daje się odkręcić ja używam tego do skrę ania wałków z koronkami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach