Niestety luma w tych pilotach to jedyna rzecz, która powstrzymuje mnie przed zakupem - we wszystkich egzemplarzach jakie widziałem była krzywo naniesiona na indeksy...
Wojtek
oj tam, oj tam. Ja zauważyłem dopiero, jak żeś mi powiedział. Że mam ten trójącik lekusieńko krzywo... i da się z tym żyć.
prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Pomógł: 70 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13441 Skąd: Łódź
Pies czy kot?: kot Pomógł: 4 razy Wiek: 48 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 1183 Skąd: WM
#95 Wysłany: 2011-06-20, 17:24
w_kaczmarek napisał/a:
Jest
Gratulacje i do galerii
_________________ Pozdrawiam
Lastrad
maciek [Usunięty]
#96 Wysłany: 2011-06-20, 19:21
w_kaczmarek napisał/a:
Jest
Słuszna postawa. Pamiętaj, że partia wszystko widzi.
Pietrek [Usunięty]
#97 Wysłany: 2011-07-18, 09:38
Mój szary pilot po małym tuningu. Usunąłem nazwę i wymieniłem wskazówki na nowy komplet: są większe od normalnie zakładanych w tym modelu, sekunda z minutą są dłuższe, godzinowa jest szersza.
maciek [Usunięty]
#98 Wysłany: 2011-07-18, 10:23
brak napisu - ok, ale ori wskazówki jak dla mnie bardziej trzymają proporcje.
zastanawiam się czy w big pilocie z subtarczami jest pierścień z datą...
możnaby tarczę kupić i mieć dwa w jednym
Pietrek [Usunięty]
#101 Wysłany: 2011-07-19, 11:08
Santino napisał/a:
A jak napis usuwałeś?
Nie ma śladu?
W tych słoneczkowych, ciemnych tarczach jest to dość ryzykowne. Denaturat usuwa ślamazarnie i wybłyszcza tarczę, aceton/benzyna usuwają szybko ale razem z zewnętrzną powłoką. Polakierowanie całej tarczy bezbarwnym matem po zabiegu usuwa problem i w zasadzie nie widać śladu lub trzeba mocno szukać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach