Poprzedni temat «» Następny temat
Suchoj Su-37 Berkut PILOT Chronograph
Autor Wiadomość
Svedos 
Dobry Mod



Pomógł: 90 razy
Wiek: 62
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 31014
Skąd: Zielona Góra
 #1  Wysłany: 2009-09-13, 19:45   Suchoj Su-37 Berkut PILOT Chronograph

ПИЛОТ Chronograph Suchoj Su-37 Berkut



Najbardziej zaawansowanym samolotem generacji ,,4+” jest Su-37, oblatany 2 kwietnia 1996 r. Jest to modernizacja Su-27M (Su35) zawierająca kilka najważniejszych rozwiązań przygotowanych dla samolotu MiG MFI. nowy układ aerodynamiczny z przednim usterzeniem poziomym, sterowany wektor ciągu, nowy radar NO11 M z anteną ze skanowaniem fazowym, nowe uzbrojenie, nową kabinę z kolorowymi wielofunkcyjnymi monitorami ciekłokrystalicznymi oraz bocznym drążkiem sterowym Po zakończeniu prób, Su-37 będzie produkowany seryjnie przez zakład w Komsomolsku nad Amurem. Historia S-37 jest silnie związana z programem I-90. Program ten został oparty o wyniki badań aerodynamicznych prowadzonych przez CAGI i SibNIA. Celem programu było stworzenie przyszłego myśliwca w układzie z odwrotnym skosem skrzydeł. Układ gwarantował wysoką manewrowość przy prędkościach mniejszych i większych od prędkości dzwięku, w tym wykonywanie kontrolowanych manewrów przy kącie natarcia większym niż 90°.

Edit

Chciałem użyć zwrotu ПИЛОТ w nazwie tematu , ale jak to wklejam to pokazują się krzaczki.






A oto zegarek poświęcony temu modelowi samolotu



Mechanizm kaliber 31681 z dodatkową tarczką 24 godzinną

Koperta stalowa polerowana

Dekiel stalowy polerowany

Szkło saphir crystal

Tarcza czarna , wskazówki i indeksy wypełnione luminovą

Rozmiar 40x13mm

Wodoodporność 5 ATM

Pasek 20 mm

Limitacja 250 szt


















































Ostatnio zmieniony przez Svedos 2010-02-12, 13:35, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
feleksc 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 4383
Skąd: wroc
 #2  Wysłany: 2009-09-13, 19:59   

fajnie dopasowałeś samolocik do tego zegara

:lol:
 
 
kubama 
Właściciel Kilku Fabryk Ryżu
Foch und Ch.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 4262
Skąd: Galaktyka Kurvix
 #3  Wysłany: 2009-09-13, 20:02   

Piękny zegarek dla równie pięknego samolotu i biorąc pod uwagę odwrócony układ skrzydeł czyli tzw kaczkę, w tym konkretnym przypadku uważam umiejscowienie datownika za jak najbardziej trafione :wink:



Sszwedo dzięki za info o tym myśliwcu.
 
 
Svedos 
Dobry Mod



Pomógł: 90 razy
Wiek: 62
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 31014
Skąd: Zielona Góra
 #4  Wysłany: 2009-09-13, 20:39   

Miło mi że się podoba, zakupiłem go ze względu na model samolotu który był inspiracja do jego powstania, mam ogromną słabość do samolotów Su, głownie do Su-22 na którym to się szkoliłem. I moim prywatnym zdaniem samoloty Suchoja są najlepsze na świecie, gdyby miały "zachodnią " awionikę żaden samolot na świecie nie był by im w stanie dorównać w walce.
 
 
feleksc 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 4383
Skąd: wroc
 #5  Wysłany: 2009-09-13, 21:04   

jesteś pilotem? :shock:

napisz coś wiecej
 
 
Svedos 
Dobry Mod



Pomógł: 90 razy
Wiek: 62
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 31014
Skąd: Zielona Góra
 #6  Wysłany: 2009-09-13, 21:20   

Nie pilotem nie jestem mi nigdy nie byłem, dawno, dawno temu w odległej galaktyce… jako 19 latek zaraz po maturze zostałem Kadetem Szkoły Chorążych Personelu Technicznego Wojsk Lotniczych w Oleśnicy, nieistniejącej już dziś szkoły kształcącej techników lotniczych. Ze względu na wadę wzroku pilotem nie mogłem zostać a to była w tamtych czasach jedna z dwóch szkół kształcąca Techników Lotniczych, druga była w Zamościu.

Po zdaniu egzaminów (trwały tydzień ) zostałem przyjęty i zgłosiłem się do plutonu który był szkolony właśnie na Su, początkowo Su -7, później Su-20 i w końcu na Su - 22. Niestety los tak zrządził że lotnikiem nie zostałem , ale pozostał ogromny sentyment i pasja do lotnictwa

Edit

Tak jakoś zacząłem liczyć i wyszło że było to dokładnie 30 lat wstecz , wrzesień 1980 roku.
 
 
Arek
[Usunięty]

 #7  Wysłany: 2009-09-14, 00:04   

A dlaczego nie zostałeś dalej w wojsku?? Powiedz mi jeszcze, czy pilotami zostają tylko oficerowie??
 
 
Svedos 
Dobry Mod



Pomógł: 90 razy
Wiek: 62
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 31014
Skąd: Zielona Góra
 #8  Wysłany: 2009-09-14, 00:12   

W tamtych czasach pilotem samolotu bojowego, myśliwskiego, mysliwsko - szturmowego czy bombowego mógł zostać tylko oficer po Szkole Orląt w Dęblinie, pilotami samolotów transportowych i pomocniczych a także śmigłowców byli także Chorążowie, jak jest teraz nie wiem, system kształcenia w wojsku zmienił się całkowicie. To dlaczego nie jestem w wojsku to długa historia i nie nadaje się do publikacji, opowiem wam na spotkaniu.
 
 
Arek
[Usunięty]

 #9  Wysłany: 2009-09-14, 00:14   

A to luz :wink: Ja myślałem coby na wiatrak iść ale chyba zdrowie nie to :/
 
 
anduril
[Usunięty]

 #10  Wysłany: 2009-09-14, 00:19   

To ja wrócę do zegarka... trzy pytania:



1. gdzie?

2. ile?

3. czemu tak dużo? :wink:
 
 
Spinner 
burak i melepeta



Pomógł: 25 razy
Wiek: 52
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 7497
Skąd: Zielona Góra
 #11  Wysłany: 2009-09-14, 00:27   

http://stores.shop.ebay.p...076?_nkw=berkut



Pzdr

Spinner
 
 
Svedos 
Dobry Mod



Pomógł: 90 razy
Wiek: 62
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 31014
Skąd: Zielona Góra
 #12  Wysłany: 2009-09-14, 00:31   

Lub wysłać zapytanie do VW4mocny na allegro, cena powinna być bardziej atrakcyjna.
 
 
Rudolf 



Pomógł: 112 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37156
Skąd: Bone China
 #13  Wysłany: 2009-09-14, 01:47   

Zegarek owszem owszem - Sszwedo nigdy sie nie chwaliłeś żę byłeś żołnierzem LWP i uczyłeś sie na tak fajnych maszynkach

Miło powspominać a teraz chłopcy męczą te F-16 :)

W jakim stopniu skończyłeś służbę w woju?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media modified for Przemo by joli
Wersja mobilna forum