Poprzedni temat «» Następny temat
Rolex - Oryginał czy falsyfikat ?
Autor Wiadomość
Ujemnyd2
[Usunięty]

 #1  Wysłany: 2010-12-20, 19:19   Rolex - Oryginał czy falsyfikat ?

Witam,
Słowem wstępu napiszę, że to mój pierwszy post na forum choć czytam je z zaciekawieniem od dłuższego czasu. Na zegarkach niestety zupełnie się nie znam - ufam tylko intuicji.

Godzinkę temu zakupiłem za śmieszne pieniądze taki zegarek:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1377545842
Był bym wdzięczny gdyby ktoś mógł mnie nakierować czy kupiłem oryginał czy podróbkę.
Sprzedający powiedział, że posiada od zegarmistrza potwierdzenie stwierdzające oryginalność produktu - niestety ostatnio dowiedziałem się, że takie potwierdzenie nic nie znaczy.
Wiem, że zdjęcia są słabej jakości ale być możemy, któremuś z Was uda się ocenić autentyczność zegarka.


Ps. Na forum mam zamiar zacząć się udzielać. Z zawodu jestem marketingowcem, a moje hobby to prawo - e-marketing - w tych tematach będę mógł wam pomagać.

Z góry dziękuje za wszelka pomoc.
 
 
Blaz
[Usunięty]

 #2  Wysłany: 2010-12-20, 19:20   

Fake. Aukcja była zdjęta już dwa razy.
 
 
Ujemnyd2
[Usunięty]

 #3  Wysłany: 2010-12-20, 19:27   

dzięki, pieniędzy jeszcze nie wpłaciłem ale pobawię się i sprawę skieruje w dniu jutrzejszym do prokuratury.

Dobre 3 lata temu za podrabianą koszulkę wartą "80 zł" załatwiłem oszustowi karę w zawieszeniu. Chłopak myślał, ze jeżeli nie przekroczy 230 zł to policja się tym nie zajmie - a tu zonk. Tutaj na pierwszy rzut oka można by się chociaż doczepić o wykorzystanie zastrzeżonego znaku handlowego w podrobionym przedmiocie.

Chętnie zobaczył bym jeszcze potwierdzenie od zegarmistrza...
 
 
Blaz
[Usunięty]

 #4  Wysłany: 2010-12-20, 19:29   

Miałem dziś aukcje tego jegomościa w obserwowanych. Allegro robiło dziś łomot w podróbkach. Musiał to widzieć, więc kilkakrotnie kasował aukcje i wystawiał od nowa.
 
 
Ujemnyd2
[Usunięty]

 #5  Wysłany: 2010-12-20, 19:34