G.Gerlach 126p
Odpowiedz do tematu

Sylwek
[Usunięty]
:
Maluch miał swój RotorSystem .

RotorSystemem 126p była możliwość odpalania go za pomocą trzonka zmiotki,lub dowolnego kijka .

:
Sylwek napisał/a:
Maluch miał swój RotorSystem .

RotorSystemem 126p była możliwość odpalania go za pomocą trzonka zmiotki,lub dowolnego kijka .


Znajomy opowiadał mi historię, jak to kiedyś jakiemuś dziadkowi zgasł 126p na skrzyżowaniu a gość za nim zaczął trąbić - jak dziadek wysiadł z kijem z fiacika, to facet dał wsteczny i dyla! :D

Drzewo bez korzenia daleko nie zajdzie
:
Piort napisał/a:
Czy powstaną jedynie kiedyś G.Gerlach o nazwie Sokół 600, Perkoz, Lech itd. a zabraknie Junaka , Osy, Gila itp.?


:arrow: http://www.czwarty-wymiar.pl/viewtopic.php?t=16655

:
Santino napisał/a:
Piort napisał/a:
Czy powstaną jedynie kiedyś G.Gerlach o nazwie Sokół 600, Perkoz, Lech itd. a zabraknie Junaka , Osy, Gila itp.?


:arrow: http://www.czwarty-wymiar.pl/viewtopic.php?t=16655


Przeczytałem całe 34 strony tematu, ale nie znalazłem tam nic, co miałoby jakikolwiek związek z pytaniem Piorta. Ale gdzieś już była mowa o klasykach polskich powojennych motocykli, tak że chyba po prostu motocykle stoją daleko w kolejce, a ta jest jak do przychodni. Znaczy, cierpliwości Piorcie!

Tak wyglądała Zina aka Zinajda.
:
Podobne pytanie zadałem rok temu Alamo Odpowiedział że "wszystko w swoim czasie" Ponowiłem to zapytanie gdyż w między czasie Xicorr pokazał Fiata 125p i Syrenę Sport. Zacząłem się zastanawiać czy aby jednak G.Gerlach nie zrezygnuje z działu motocykli powojennych na rzecz Xicorr i odda im pierwszeństwo do całej motoryzacji powojennej. hmmm

:
Piort napisał/a:
..... a zabraknie Junaka , Osy, Gila itp.?


Szczególnie Junaka :))

Jeździłeś tym "cudem" ???

Ciągłe problemy z aparatem zapłonowym i olej na spodniach , to tak na początek . :))
O innych notorycznych problemach nie wspomnę, a kosztował kupę kasy, bo 24 tysiące , co jak na tamte czasy było spora sumą.

Ostatnio zmieniony przez Eustachy 2015-04-04, 17:30, w całości zmieniany 1 raz
"Od dawna już nie nosiłem zegarka. Przeszkadzał mi. Czułem się źle. Miałem wrażenie, że coś pęta mi przegub."

E.Stachura " Cała jaskrawość "
:
Zinajda napisał/a:
Przeczytałem całe 34 strony tematu, ale nie znalazłem tam nic, co miałoby jakikolwiek związek z pytaniem Piorta. Ale gdzieś już była mowa o klasykach polskich powojennych motocykli, tak że chyba po prostu motocykle stoją daleko w kolejce, a ta jest jak do przychodni. Znaczy, cierpliwości Piorcie!

Ups - faktycznie :oops:
Link dałem do Sokoła 1000 - czyli przedwojenny.

Sorry!

:
Piort napisał/a:
Podobne pytanie zadałem rok temu Alamo Odpowiedział że "wszystko w swoim czasie" Ponowiłem to zapytanie gdyż w między czasie Xicorr pokazał Fiata 125p i Syrenę Sport. Zacząłem się zastanawiać czy aby jednak G.Gerlach nie zrezygnuje z działu motocykli powojennych na rzecz Xicorr i odda im pierwszeństwo do całej motoryzacji powojennej. hmmm


Gerlachy idą w militaria, udało mi się nawet podpatrzeć projekt dekla do następnego, owianego jeszcze produkcyjną tajemnicą zegarka:


Drzewo bez korzenia daleko nie zajdzie
:
Eustachy napisał/a:
Szczególnie Junaka :))

Jeździłeś tym "cudem" ???


Ja jeżdżę do tej pory :P

Faktycznie nowe modele naszpikowane były niedoróbkami fabrycznymi, ale wystarczy mieć troszeczkę zmysłu technicznego i odrobinę dobrej woli, żeby pozbyć się tych usterek. No a jak ktoś nie chciał , albo nie umiał to miał olej na spodniach i problemy z zapłonem - zgadzam się.

Ja średnio robię na moim kilka tys. km rocznie i nigdy nie miałem nic zarzygane olejem, nigdy mnie też nie zawiódł w trasie (tzn. raz, gdy w nocy jechałem zgasło mi światło podczas hamowania bo doszło do zwarcia w wyłączniku światła stop, ale wystarczyło palcem popchnąć stycznik i wszystko zaczęło działać normalnie, co jest nie do pomyślenia w dzisiejszych pojazdach, bo przy takim zwarciu komputer poszedłby z dymem, a wraz z nim pewnie i cały plastikowy motor ;) )

Ostatnio zmieniony przez soda 2015-04-07, 11:39, w całości zmieniany 1 raz
:
Piort napisał/a:
Podobne pytanie zadałem rok temu Alamo Odpowiedział że "wszystko w swoim czasie" Ponowiłem to zapytanie gdyż w między czasie Xicorr pokazał Fiata 125p i Syrenę Sport. Zacząłem się zastanawiać czy aby jednak G.Gerlach nie zrezygnuje z działu motocykli powojennych na rzecz Xicorr i odda im pierwszeństwo do całej motoryzacji powojennej. hmmm


Podział rynku i tematów się nie dokonał na żadnym tajnym spotkaniu ;-)

W tajemnicy cool powiem, że Junaka mamy na tapecie już od ponad pół roku, ale projekt jest lekko (albo trochę więcej niż lekko) odjechany i jeszcze chwilę potrzebujemy do pierwszej prezentacji :-) Ale już niedługo.

:
Mam nadzieję, że cena nie przerośnie wartości motocykla ;)

:
Na allegro chodzą za kilkanaście tysięcy.
Nasz powinien być tańszy :-)

:
Uff... bu już myślałem, że w razie czego będę musiał sprzedać motór i zamienić go na zegarek. Taki Junak-Junak trade ;)

:
Z buta z Junakiem na łapie?
To już lepiej zostań przy tym, co masz ;)

:
Takim się kiedyś woziłem :D



Atmosfera jak w bombowcu.

Pozdro!!!
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.