Pies czy kot?: pies Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Lut 2015 Posty: 1107 Skąd: Radom
#196 Wysłany: 2016-06-27, 17:05
Opiszę swoją historię, gdyby komuś przyszło do głowy reklamować zegarek zakupiony na skywatches.
Ogólnie kolejne seiko i kolejne kłopoty Stwierdzam, że ta marka jest lekko przereklamowana
Zakupiłem sobie pewne seiko w automacie, zegarek przyszedł nowy i śpieszył się jakieś 10minut do przodu na godzinę Mówię sobie - nowy , to pewnie mi wymienią albo naprawią, nie powinno być problemu
Po korespondencji, odesłałem zegarek na podany adres, szedł do nich 2 tygodnie, odpisali mi, że go naprawią i wydaje mi się , że na złość wysłali mi go z powrotem równe 2 tygodnie po odebraniu ode mnie paczki. Szedł do mnie znów 2 tygodnie, czyli sam proces reklamacji trwał około 6 tygodni z wysyłkami.
I teraz najlepsze - zegarek przyszedł i dalej śpieszy się 10-12minut do przodu na godzinę jak się śpieszył Nie wiem czy w ogóle ktoś go otwierał.
Firma skywatches nie odpowiedziała od ponad tygodnia, na żaden z 3 wysłanych maili w tej sprawie. Kij im w oko
Małe sprostowanie - zegarek dla szwagra, nie dla mnie
Pies czy kot?: pies Pomógł: 44 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 11613 Skąd: Łódź
#197 Wysłany: 2016-06-27, 18:08
No ja do skywatches też jestem uprzedzony po tym jak mnie potraktowali z zakupem zegarka.
Kliknąłem Rangemana i czekałem 2 tyg., po napisaniu co z przesyłką odpowiedzieli że nie mają na stanie zegarka i oddają kasę.
Co ciekawe na stocku wisiał jako dostępny, na moje pytanie co z tym zegarkiem, pisali jakieś bzdury że wstawili już na stock bo ma niedługo dojść i.t.p.
Mieli dać znać czy już jest dostępny ale po kolejnym emailu już tylko cisza w eterze
_________________
rinkazki napisał/a:
... ma ktoś kod na 10% lub więcej? ...
pdrog napisał/a:
... żyję z zasadą "miej wyjebane, a będzie Ci dane".......
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach