Zarówno kolorystyka koperty, tarczy, indeksów jak i kształt koronki, nawiązują do oryginalnych B-uhr. Takie jest założenie Guntera. Brak logo na traczy również. Logo Steinhart występuje na tarczy, tylko wersji stalowych. Tytany mają być jak najbardziej wierne oryginałom z czasów WWII.
Tu zdjęcie oryginałów:
Ja w ręku miałem oryginalnego Laco i jak dla mnie, oprócz rozmiaru, toczka w toczkę
Miałem!
Jeden z najfajniejszych pilotów jakie widziałem.
Sprzedałem z jednego, dla mnie istotnego powodu - malowanych na niebiesko wskazówek
Poza tym, wszystko jest super - świetny kolor lumy, tarcza, a przede wszystkim koperta.
P.S. Pasek imo średnio pasuje i był na mnie zdecydowanie za dlugi - nie używałem w ogóle.
prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13441 Skąd: Łódź
#13 Wysłany: 2013-04-10, 11:45
Santino napisał/a:
Sprzedałem z jednego, dla mnie istotnego powodu - malowanych na niebiesko wskazówek
To jest to o czym pisałem przy lotniku premium.
Ważna sprawa - bo z bliska na żywo to trochę kulawo wygląda...
Gdyby dać termicznie barwione to byłby b-uhr idealny!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach